Menu
A+ A A-

W parach:

Spędzisz miło czas z osobą, która jest dla Ciebie ważna: partnerem, przyjacielem, kimś z rodziny... Do wyboru są dwa rodzaje treningów w parach: STRETCHING i WZMACNIANIE. Instruktor wykorzysta takie techniki i sprzęty jak Pilates, Joga, TRX®, BOSU®, Shape, czy Meridian stretch i inne... To będzie jak dobry film w kinie lub wyśmienita kolacja, mała grupa zapewni bardzo dobrą opiekę trenera.

Zajęcia z BOS...kim sprzętem

BosuBOSU® (akronim „both sides up”) jest dwustronnym przyrządem stanowiącym unikalne połączenie piłki i stepu. Jedna strona urządzenia stanowi rodzaj pneumatycznej kopuły pracującej (uginającej się) przy każdym ruchu ćwiczącego, druga zaś jest płaską i sztywną platformą. Bosu® jest niczym innym, jak symulatorem ruchów charakterystycznych dla różnych dyscyplin. Bosu® daje ogromne możliwości w treningu równowagi. Nadaje się zarówno do ćwiczeń statycznych, jak i dynamicznych. Ma duży wpływ na stabilizację tułowia. Lekcje z BOSU® będą dla Ciebie ciekawe i poprawią Ci humor, zapewnią dobry trening, który sprawi, że ciało będzie sprawne, zdrowe i ukształtowane tak jak chcesz.

TRX® System Profesjonalnych lin

trxTRX® wykorzystuje twoją masę ciała i grawitację aby stworzyć opór podczas ćwiczeń. To wszystko czego potrzebujesz — TRX® i twoje ciało — nie są wymagane dodatkowe obciążenia. Trening w podwieszeniu poprawiając równowagę mięśni, stabilność stawów, dając mobilność i wzmacniając mięśnie brzucha, jest bardzo pomocny w uprawianiu sportu. Poprawia również postawę i zapobiega obrażeniom. Zapisując się na trening grupowy z TRX® zawsze dostaniesz dynamiczne i ciekawe zajęcia, zmęczysz się nieziemsko, ale grupa będzie Cię bardzo mobilizowała.

I kolejne genialne rozwiązania:

Boso Homme

Jeśli szukasz wyjątkowego treningu dla mężczyzn to zapraszamy na tę grupę. Ćwiczysz dwa razy w tygodniu. Trener zapewnia odpowiednie wzmacnianie, spalanie i rozciąganie, używamy TRX®, Bosu®, rollerów itp, itd. Trening jest ciekawy, funkcjonalny i skuteczny.

Czas dla mnie i dziecka

Z maleństwem:

Zajęcia z maluszkami, które nie chodzą;). Na sali znajduje się najwyżej osiem Mam z dziećmi. Instruktor wykorzysta Jogę, Pilates, TriloChi. Przepiękna muzyka, czas byś mogła zacieśniać więzi z maleństwem, wokół Ciebie osoby rozumiejące Cię całkowicie i jeszcze tak prozaiczne rzeczy (ale bardzo potrzebne) jak przewijak, czy podgrzewacz do butelek.

Ze starszym dzieckiem:

W naszym grafiku znajdziesz zajęcia dla dorosłych, które odbywają sie w tym samym czasie, co zajęcia dla dzieci i młodzieży. Możesz zapisać na te zajęcia siebie i swoje dziecko, by wspólnie z nim dbać o zdrowie, dzielić pasję, budować miłość do ruchu. Chcesz dodatkowo poćwiczyć język obcy: zapisz siebie i dziecko na zajęcia z native speakerem.

Balet dla dorosłych:

Autorski trening BO.SO., na jego podstawie powstało szkolenie dla instruktorów fitness, promowane przez Szkołę Open Mind. Zapisując się na te zajęcia zyskasz nie tylko zdrowie i smukłe ciało, dostaniesz bardzo dobre emocje, które będą oczyszczały Cię ze stresu po całym dniu. Będziesz ćwiczyć przy specjalnie zaprojektowanymi drążku baletowym, z regulowaną wysokością, Twoje ruchy staną się pełne gracji, a mięśnie ramion i nóg wyrzeźbią się. Znacznie poprawiasz postawę ciała i wzrośnie Twoja pewność siebie.

Boso Dance:

Treningi zapewnią Ci spalanie kalorii, będą zawsze inne, z odpowiednią, wspaniałą muzyką, poprawią humor, a co najważniejsze: nie bedą od Ciebie wymagały byś była mistrzynią świata w tańcu. Każdy może ćwiczyć w tej grupie. Oczywiście boso.

Boso Latino:

Zajęcia łączące ideę treningu cardio z poznaniem podstaw tańców Ameryki Łacińskiej, Kuby, Dominikany. Tańczymy na nich boso, fundując przyjemny masaż stopom; tańcząc przez prawie godzinę, dajemy trening wytrzymałościowy naszemu układowi krążeniowemu i oddechowemu; uczymy się koordynować i izolować pracę mięśni naszego ciała. Oraz, co najważniejsze – dostajemy zastrzyk pozytywnej energii z ciepłych, cudownych i porywających brzmień muzyki hiszpańskiej i latynoamerykańskiej.

Trilo Chi®

Trening przywieziony aż z Szwajcarii. Stworzony w oparciu o Taj Chi, Jogę i medycynę wschodu oraz zachodni fitness. To niezwykłe spotkanie starego z nowym zaowocowało genialnymi zajęciami. Jeśli je wybierzesz to pomogą Ci zredukować stres, spalić zbędne kalorie, zmobilizować stawy i rozciągnąć kręgosłup, a co najciekawsze poprawią przepływ energii życiowej w meridianach i wydolność oddechową Twojego organizmu. Według medycyny chińskiej meridiany to kanały energetyczne w ciele. Powinny być odblokowane, jeśli nasze ciało ma być zdrowe. Zajmuje się nimi rowniez akupunktura i akupresura. Ćwicząc na Trilo Chi nie zastanawiasz się nad tym, że ciało wraca do równowagi i zdrowia- to się samo dzieje, trening jest przyjemny, z dobrą muzyką, nie wymaga od nas żadnych umiejętności. Zachęcamy do sprawdzenia go.

Dance 3/4®

Kolejne zajęcia przywiezione z Szwajcarii. Zapisz się na „aerobik” w rytmie walca. Muzyka do tego treningu jest przepiękna, udowodniono, że rytm 3/4 wprowadza umysł w stan relaksu, jest jak koło bez początku i końca, pozwala nam zatracić się w czerpanie radości z bycia tu i teraz. To zajęcia fitnessowe, na których spalamy to co nam niepotrzebne.

Pilates

Trening funkcjonalny i niezwykle wszechstronny. Można ćwiczyć na rożnych sprzętach lub sam na sam z matą. Pilates to nauczyciel świadomości ciała, stawiający wyzwania i pomagający je osiągnąć. Właściwie wszystkie nasze treningi mają w sobie maleńką cząstkę Pilatesa.

Trening Personalny

Ten trening jest szczególny i bardzo efektywny. Zestaw ćwiczeń jest zaplanowany dla konkretnego klienta, dla Jego potrzeb i wyzwań, które sobie stawia. Jesteśmy w stanie podczas zajęć indywidualnych ulżyć w dolegliwościach kręgosłupa czy stawów, rozluźnić napięcia, wprowadzić w stan relaksacji. Proszę spróbować i dać sobie szanse, każdy z nas jest wyjątkowy i potrzebuje wyjątkowej godziny dla ciała i ducha.

Balet dla dzieci:

Zajęcia ugruntują prawidłową postawę u Twojego dziecka, rozbudują jego świat wewnętrzny, wrażliwość na muzykę i sztukę, wzmocnią ciało i dadzą satysfakcję z osiągniętych postępów.

Barre workout:

Trening z drążkiem jest doskonały dla sportowców, osób chcących mobilizować stawy, rozciągnąć ciało, czy spalić zbędne kalorie. Świetnie rzeźbi nogi, pośladki i ramiona. Z drugiej strony z drążkiem mogą ćwiczyć osoby starsze i kobiety w ciąży, będą się czuły bezpiecznie z tym solidnym podparciem. Praca z drążkiem nie wymaga kładzenia się na macie, jest więc o wiele wygodniejszy i bezpieczniejszy dla przyszłych mam. Drążek wymaga od trenera dużej kreatywności, a wzamian daje ogromne możliwości, można z nim zrobić każde zajęcia: od łagodnego rozciągania i lekkiego treningu równowagi, przez cięższy, rzeźbiący pośladki, uda i ramiona, a kończąc na zajęciach spalających kalorie, wzmacniających i zawierających elementy akrobatyki.